Oskars Kalinovskis Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Hei! Jeg har hatt et problem med motoren på bimmern min over lengre periode nå! Når jeg holder jevnt på gassen så høres det ut som motoren går ujevnt. Det ser jeg også på måleren L/100 km. Ujevnheten dukker spesielt opp når jeg kjører fks : oppåver bakke. Noen som vet hva det kan være? En person sa at det kan være vakum slangen, men tenkte å høre hva dere mener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oskars Kalinovskis Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oskars Kalinovskis Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Diagnose. Vet du hvor mye et slikt diagnose kan koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Hvor i landet holder du til? Jeg vet om en i Oslo som ordner diagnose gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomn Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Jeg betalte ca 600 kr for å lese feilkoder hos verksted i Stavanger. Sjekk diagnosetråden, mange rundtom i landet som kan hjelpe deg http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oskars Kalinovskis Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Hvor i landet holder du til? Jeg vet om en i Oslo som ordner diagnose gratis. Bor oppi sør trøndelag, Rissa. Vært suppert det ja :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Jeg har utstyr, holder til i Osen og Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oskars Kalinovskis Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Greit nok diagnosen vil mest sansynligvis vise/finne feilen men, har noen hatt slik problem som jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå