Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fin 320dat selges med tungt hjerte pga skolegang.

Bilen er orginal msport. Xenon, klima, gode sommer/vinterdekk på 17". Cruise, avtagbar krok, tak rails, triptronic, esp. Fint carbon iteriør og alcantara sportsseter (vanlig slitasje etter 8 år).

Stor service med olje skift. Olje/luft og drivstoff filter. Alle bremseskiver og klosser skiftet for en uke siden. Eu godkjent for en uke siden. Eu ok til oktober 2016. Årsavgift betalt. Heftelser slettes ved salg. Noen parkeringsriper og steinsprang., men ser veldig fin ut. En liten rustboble på ca en cm på bakre hjulbue. Er det noe du lurer på som jeg har glemt er det bare å spørre. Pris antydning 120000,- men er åpen for bud. Kan være behjelpelig med å levere bil i norge ved seriøse kjøpere. Bilen står i Bodø. Flere bilder kan sendes.

Håvard

Tlf:40498197

Mail:havove@hotmail.com

Skrevet

Fin 320dat selges med tungt hjerte pga skolegang.

Bilen er orginal msport. Xenon, klima, gode sommer/vinterdekk på 17". Cruise, avtagbar krok, tak rails, triptronic, esp. Fint carbon iteriør og alcantara sportsseter (vanlig slitasje etter 8 år).

Stor service med olje skift. Olje/luft og drivstoff filter. Alle bremseskiver og klosser skiftet for en uke siden. Eu godkjent for en uke siden. Eu ok til oktober 2016. Årsavgift betalt. Heftelser slettes ved salg. Noen parkeringsriper og steinsprang., men ser veldig fin ut. En liten rustboble på ca en cm på bakre hjulbue. Er det noe du lurer på som jeg har glemt er det bare å spørre. Pris antydning 120000,- men er åpen for bud. Kan være behjelpelig med å levere bil i norge ved seriøse kjøpere. Bilen står i Bodø. Flere bilder kan sendes.

Håvard

Tlf:40498197

Mail:havove@hotmail.com

Hei,

Er det mulig å få sett noen bilder av bilen?

Mvh Tobias

Skrevet

Får fa.. ikke til å laste opp bilder. Trodde det ble gjort i går.. Sendmeg en epost eller sms så sender jeg deg 

Skrevet

Om noen her inne er interessert i bilen, så skal de få den kjempe billig om vi kan gjøre en rask handel(fra nå til 1.august). Begynner på skole nå i august og må bli kvitt den før jeg flytter. Ring meg helst eller send meg sms så kan vi snakke både pris å andre spørsmål!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...