Furyon Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Har en BMW 520ia automat E34 1993 modell som har gått 193.000km, bilen er stort sett rustfri, men personlig syntes jeg den er nogenlunde kjedelig. Her trenger jeg deres tips til hva jeg kan gjøre for å forbedre bilen. Har lyst at den skal se bra ut, men ikke overstylet på noen måte. Bilen er ikke langt i fra EU godkjent, det eneste som må fikses på er foringene og bærebruene fremme, og da er bilen i en ganske god stand. Det som er planlagt å gjøre: - Lakkere panseret i bilens farge (uten den to-tonet farget) - Bytte til "smoked black" baklykter - Skifte felger, har 3.stk 18" M5 replika felger, men vurderer å kjøpe 19" felger - Oppgradere steroen, har allerede subwoofer og forsterker - Muligens skinnseter, da jeg syntes det gir en bedre komfort og et finere utsende - M5 frontfanger leppe Panseret på bildet er forresten lakkert av en amatør, og han brukte i tillegg vanlig sprayboks, så derfor er det uakttuelt å bruke det panseret. Synes også 150hk er litt lite, men er usikker på hva som er smart å gjøre for å øke effekten. Faren min er bilmekaniker, så har egentlig ganske frie tøyler til hva som kan gjøres på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 Koble forsterker på høytalerene forran gjør underverker! (lett å bygge sterio i E34)Om du vil ha mer effekt, dropp inn en 525 motor, enkleste, billigste etc, er straight fit, kan til og med bruke motorledningsnettet som er i bilen.Ville fått tak i en 525 diff med sperre, da blir den mye bedre å kjøre på vinteren, er også litt lenger utveksling så man slipper å ligge på 3000rpm på motorveien (manuelle gjør hvertfall det på 520i.)Senk og dype felger er jo alltid en vinner på utsendet, samt en god polish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå