jogex Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 OKey, så jeg oppdaget en STOR lakkboble (0.7cm diameter) i dag. Da jeg trykket på den virket det som det var helt rotten under. Begynte å pusse ned, og kom først til noe metall. Stusset over dette da bobler hovedsakelig er forårsaket av rust. Pusset videre og kom til noe som virket som gummi. Jeg antar at det er gammel sparkel, men det henger ikke helt sammen, da jeg fant det under metall. Før jeg setter igang å pusser helt ned og sparkler på nytt, vil jeg gjerne vite hva jeg egentlig pusser ned http://i.imgur.com/1ezz7Ja.jpg Dette er en 21 år gammel E36 forresten
Stianvi Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 Det du tror er metall er nok bare grunning eller spraysparkel. For under der er det sparkel og du har ikke kommet inn til metallet enda. jogex reagerte på dette 1
jogex Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Skrevet Juli 19, 2014 Det du tror er metall er nok bare grunning eller spraysparkel. For under der er det sparkel og du har ikke kommet inn til metallet enda. ok takk får pusse videre å satse på at det ikke er rusta gjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå