Mad_Maxx Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 Heisann, jeg mangler en stykk 10x18 Rondell D58 felg til min E34, noen som har en til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Har en, er ikke spesielt fin da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Det er ikke de andre heller, men likere enn stålfelger, hehe.. Skal ha for den da? Sender du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Kristoffersen Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 hvor holder du til? har 4 som du kan få billig ferdig pussa ned, trenger lakk 2 stk 8,5-18 og 2 stk 10-18 trodde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2014 Holder til litt sør for Bodø, så er jo et stykke, men går jo å sende med posten 2 og 2 mener jeg? Pris på det settet da? Enda interessert i den ene du har HZH og, bedre med 2 sett en med ett, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Kristoffersen Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Er dessverre solgt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå