Juamartin Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Skal ta ut musikkspilleren, men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Nå sier du ikke noe om hva slags spiller du har i bilen din, men som oftest er fremgangsmåten nokså lik. Ta av volumknappen, der ser du et lite hull og forhåpentligvis har du enten en torx eller unbrakoskrue der. Skru denne ca. 90 grader og låseklipsene skal da løsne slik at du kan dra ut spilleren. Får ikke håpe du er like uheldig som jeg var da jeg byttet spiller i min fars E39. Noen hadde prøvd på det før, men hadde ødelagt (den skjøre) mekanismen bak der slik at jeg måtte bruke mye fantasi og makt for å få den ut.. ..og velkommen til forumet forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 http://bimmers.no/topic/571622-demontere-cd-spiller-i-e39/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå