niklasf91 Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Har en ettermontert audison forsterker som driver subbene bak. Sikringen (60A) på plusskabelen inn i forsterkeren ryker når forsterker får beskjed om og skru seg på. Jeg har sjekket pluss og jord, alt ser fint ut. Jeg har ikke sett på signal kablene, men de kan vel ikke få sikringen på pluss kabelen til og ryke? Noen forslag hva feilen kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2014 Anlegget ble montert for 1 mnd siden og har fungert hele tiden. Jeg jobbet med noen kabler bak i bilen i dag som kan ha noe med saken og gjøre. Hørt noe ryker om at hvis det er dårlig jord så kan det få sikringen til og ryke, men kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Fjern sikringen. Da ryker den aldri igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 prøv å koble av alle kablene inn og ut av forsterker bortsett fra pluss(+) og minus(-) og remote tar forsterkeren sikringen her også så er det mulig du har kvelda forsterkeren din. eventuellt kan du koble den direkte på batteriet (både pluss og minus) og teste da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Har funnet ut at forsterkern har tatt kvelden... Heldigvis så har jeg garanti på den:) Bergeee: er du en av de som liker svidde biler i stedet for svidde sikkringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Aldri svidd en bil. Aldri brukt sikring rett på forsterekeren. Forsterkeren har jo egen sikring ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 skal være sikring på pluss kabelen til forsterker(maks 30cm fra batteriet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå