Gå til innhold

Solgt, slettes


Anbefalte innlegg

Sjelden entusiasteid, velholdt og godt utstyrt 123d m-sport coupè selges.

 

123d har den største dieselmotoren som ble levert til BMW's 1-serie. Til tross for en 2.0 liter twinturbo motor på 204 hestekrefter og 400 nm- holder drivstofforbruket seg på blandet kjøring helt nede i 0.52l per mil.

 

Denne bilen har m-sport eksteriør, interiør og understell. Videre har den BMW performance eksos, og BMW performance spoiler på bagasjeluken. M-sport understellet er forsterket med Eibach Pro Kit som selvfølgelig er godkjent og notert i vognkortet.

 

Bilen har BMW 1M felger (18x7.5 ET47 og 18x8.5 ET 52) med 225/40 og 255/35 sommerdekk, både felgene og dekkene er helt nye i 2014. Det følger også med 17" BMW felger med piggdekk fra 2013.

 

Jeg har ettermontert Dynavin sitt multimediasystem, som gir grenseløse muligheter. Systemet har original passform, og har funksjoner som blant annet video, gps, radio, musikk, videoavspilling, bluetooth mm.

 

Denne bilen ble importert av undertegnede fra Tyskland, og førstegangsregistrert i Norge 15.08.2013. Bilen ble førstegangsregistrert i Tyskland 07.12.2007 hvor den ble solgt av BMW Horst Greiwing i München. Tidligere eier har tatt alle servicene sine hos denne forhandleren.

 

Bilen hadde gått 34.000 km ved import, og den fremsto som helt strøken da jeg kjøpte den av Erdem Automobile i Oberhausen i slutten av juli 2013.

 

Kommer til å legge ut bilen på finn.no etter sommerferien, men prøver her først :smile: Åpen for bud.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil. Er selv på jakt etter en E82 125i eller muligens 123d.

Jeg ser med en gang ut i fra bildene at den er tyskimportert. For etter å ha lett mye etter en passende bil på det tyske markedet, så har jeg oppdaget at automatisk klimaanlegg, ja det er visst tydeligvis noe de hater i Tyskland siden de sverger til skruknotteanlegg ofte.

 

Og jeg vegrer meg litt for å kjøpe en 2008/2009 modell uten automatisk klimaanlegg.

Selv min E46 320i 99-modell som egentlig ikke har noe utstyr har automatisk klimaanlegg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Ja- det er mange med manuell klima i utlandet.. Manuell klima kjøler like bra, og veier 10kg mindre! :) Du finner ofte alpinamodellene med manuell, nettopp pga vektbesparelse :)

Fordelen med automatisk, er at det ser penere ut, og at det regulerer seg selv :)

Jeg lette lenge før jeg fant nettopp denne :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...