EivindH Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Hei, Nå er det på tide å kutte ned på delelageret i garasjen. Jeg har en motor av typen M50B20 uten vanos som bare mangler en coil og skal ellers være komplett, men har defekt automat girkasse. Denne ønsker jeg helst å selge hel. Ellers er det mye annet fra en hugget bil, i tillegg til noe nytt. Nevneverdig: - Frontlykter - Eksos - ABS-Unit + Mye mer, bare spør Bilder kan sendes på mobil 90828490 mvh Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindH Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Even Belden Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 hei du. hvordan går d å putte denne motoren i en bil med manuell gir? eventuelt pris på motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindH Skrevet Juli 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2014 Hei, Så vidt det er meg bekjent burde det gå fint, så lenge du har en manuell kasse! Jeg tenkte ca en 1500,- for motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå