Eivinos Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 Fikk spacere i posten fra koed i dag. Men så får jeg ikke tak i noen som har lange bolter, og vil gjerne få de på med en gang:) Noen som har eller vet om hvor jeg kan få kjøpt lange hjulbolter? Skal ha på 15mm spacere bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanAre Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 Hei, Har liggende noen, se langt nede i første post her: http://bimmers.no/topic/757343-div-e36-325-m50b25-hjerne-mchip-ledningsnett-prutepris/ Om de er lange nok eller for lange vet ikke jeg, da jeg ikke har orginale bolter å sammenligne med. Holder til i nærheten av Nordfjordeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Fikk spacere i posten fra koed i dag. Men så får jeg ikke tak i noen som har lange bolter, og vil gjerne få de på med en gang:) Noen som har eller vet om hvor jeg kan få kjøpt lange hjulbolter? Skal ha på 15mm spacere bak. Hvilken dim? Tapered (60gr. rett) eller radius (kon)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Originale er 25mm lange (Gjenger). Så da trenger jeg 40mm lange.Bor i Oslo by;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 bilprodukter as på skedsmokorset selger deg akkurat de boltene du trenger for 200kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 bilprodukter as på skedsmokorset selger deg akkurat de boltene du trenger for 200kr Ok! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 De har også spacere til 200kr stk med sentreringsring fra 5mm til 20mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå