MDL Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Alle delene er ubrukt. Har til salgs en forsterknings pakke til alle e36 modeller (ikke compact).Pris: kr3500 (frakt inkludert, post oppkrav, pakket godt inn med bubblewrap)Pakken består av:Rougue Engineering Carbon Fiber front strut brace, sjelden, aldri montert, noen få riper på ene festeplate pga transport, ellers strøken uten skader, se bilder. -kr3000 (frakt inkludert) http://www.rogueengineering.com/rogue/strutb/re_cf_stb.htmlRacing Dynamics rear shock tower bar-kr1000 (frakt ink)Turner Motorsports forsterkining til travers bak, støtestag bak, tårn foran-kr500 eller gratis med kjøp av en av de oppe Delene finnes i Stavanger område. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MDL Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Kan bytte mot noe andre deler til E36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MDL Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 bytte forslag til min E36/5 (compact)-grenrør til M50/52-oppgradert dyser til M52, (pink, or green top for eks)-justerbar camber/castor topplager fram-E30 M3 lsd, lamel sperre (har quaife nå og vil bytte til lamel type) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Si ifra hvis du skal kvitte deg med quaifen, jeg har obx... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MDL Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 ja diffen er jo bottom of the list, det kommer til å skje nærmere slutten av året. Jeg bare slengt det ut der, mens jeg tenkte på det, takk for meldingen, skal si i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MDL Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 det er motorrom pynt som funker som bare det bilder er ikke av den jeg har, de er bare å vise i mer detalier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå