bmwM3Powwah Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Jeg lurer på om det er noen som har samme sete bare til førersiden? har 2 forskjellige recaro stoler og vil helst ha samme trenger ikke være fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwM3Powwah Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 hehe jeg har samme problem som deg. Har to ulike stoler Men kom E30 orginalt med Recaro stoler? Trodde egentlig ikke det. Kan det hende noen har skrudd over LXC sete over på E30 understell? Uansett...du har mer flaks enn meg - for nå ligger en helt maken stol til din på finn: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50741285&searchclickthrough=true&searchQuery=Recaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwM3Powwah Skrevet Januar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2015 trenger fortsatt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwM3Powwah Skrevet Januar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2015 hehe jeg har samme problem som deg. Har to ulike stoler Men kom E30 orginalt med Recaro stoler? Trodde egentlig ikke det. Kan det hende noen har skrudd over LXC sete over på E30 understell? Uansett...du har mer flaks enn meg - for nå ligger en helt maken stol til din på finn: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50741285&searchclickthrough=true&searchQuery=Recaro har også 2 ulike. det andre er elektrisk innstilling men helt ødelagt.. hadde håpet å få tak i helt samme, så trekt de om hadde vært skikkelig kult i e30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå