Bjørnar- E30 Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Ta kontakt. 45268518. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar- E30 Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Ingen som har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Jeg har gi meg en pris på pm så blir vi nok enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Mulig jeg har noe liggende. De som går i "hullet" og braketten som skrues på den. Det du tenker på? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar- E30 Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 Tenker på begge de to festene som stikker ut av bakplata på bilen, som fangeren skrus fast i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Har de, hvor bor du? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar- E30 Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Holder til 20 min vest fra flekkefjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Husk på at det er 2 typer fester (ang høyde på de der bolten går gjennom/oppi inni fanger), ett er 6.5 og ett er 7.5cm. 6.5 cm er ute av produksjon og må dermed kjøpes brukt.. Alternativt må 7.5 cm kappes, men det er ikke sentrert på samme måte som 6.5 festet og må dermed kappes både på under og overside for og få fangeren plassert uten stort glip mellom fanger og bakplate eller evt for høy plassering på bakplate.. svart reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå