Mr_Soul Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Som sagt i tittel trenger jeg dempere foran på min touring!! (calipere er ordnet) som student uten fast jobb har jeg ett ganske lite budsjett så helst brukte deler, som selvfølgelig er i bra stand.. Bor i oslo området men er på ferie akkuratt nå. er hjemme igjen den 12. Takker på forhånd for svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Hva er du ute etter? Jeg har komplett bilstein b12 senkesett. http://bimmers.no/topic/787001-e34-520525-selges-i-deler-update/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Hvor holder du til og hvor mye skal du ha?? og er det tuv på de??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Jeg vet ikke hvor papirene er, men kan ikke være veldig vanskelig og skaffe. Jeg bor i oslo. Prisen på dempere står i tråden. Er du intressert gir du meg et vettu bud på begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 2500,- for Bilsteinene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå