E30Warsteiner Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Hei Leker litt med tanken på å selge bruksbilen og kjøpe BMW. Har sett litt på finn på 3- og 5-serie nyere enn 2004. E90 er jo veldig pene biler! Bilen jeg har i dag, Audi A4 B6 1.8tq 214hk, bruker jeg så ofte jeg kan på trackdays. Bor på vestlandet, så ikke så veldig ofte med andre ord. De tre viktigste kravene når jeg kjøper bil er: bensin, bak- eller firehjulsdrift, 200hk+. Med disse kravene er det lettere å kjøpe VAG enn BMW med tanke på hestekrefter og trimming. Er det noen som kjenner til mulighetene for å trimmen f.eks en E90 320? Kompressor, turbo, bytte/oppgradere innmat? Noen som utfører slikt? Kunne ikke finne noe hos f.eks ESS tuning. Takker for svar. Det skal sies at jeg bare tenker høyt her og siden turboen må skiftes i Audien, så kan ting fort skje med den som gjør at jeg beholder den en del år til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Vs motor Vet ikke hva budsjettet t ditt er, men det koster litt. Ta gjerne og ring Ess. Veldig hyggelige og kan sikkert hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Warsteiner Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Budsjettet er nok til å vurdere det. Takker for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå