joakinn Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 God dag! Har en motor og div deler jeg vil bli kvitt. - M50b25 non vanos. Topp er ferdig men ellers er motoren god. (180.000km) - Diff - Depolukter med ringer - Grillramme (litt bøyd) Holder til i Kristiansund. send pm eller kontakt meg på tlf: 46968634 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stefan Lionel Varpis Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 pris på motor? er den helt ren, eller med innsug, eksos manifold, sensorer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakinn Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 så og si alt er med. bortsett fra vifte, eksos manifold og innsugsbelg (den var sprukket). men ellers er alt med, ledningsnett, hjerne osv.. kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stefan Lionel Varpis Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 1500, å jeg henter lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakinn Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stefan Lionel Varpis Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 send meg noen bilder av motoren 900 84 130 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakinn Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå