Mickl Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Hei Bimmers! Lufter bilen min for salg. Kan ta innbytte i vinterbil eller noe.. BMW e90 facelift (lci) 2012 Alpinehvit. Det er en 318D Men er mappet til 180hk profesjonelt av Tuningservice. Den kan tilbakestilles om ønskelig. Alle service er fulgt, og siste service var nettopp hos Brages bmw forhandler. KM 54.000 Har kostet på bilen mye, som bland annet: -Rohana RC10 9x20 og 10x20 med 235/30 og 265/25. -BBS LM reps. med hvitt senter og samme dimensjon. -Supersport black evelution coilovers. (Både felger og senk er godkjent i vognkort) -Performance Black glossy Grill -Performance Black glossy bakluke spoiler -Performance Black front splitters -Black glossy lakkert speilhus -2x10 pioneer 3000w sub -Alpine forsterker 1500w RMS Bilen har mye utstyr som bland annet: -Full M sport pakke innvendig og utvendig -Navi pro med aux, 2x USB, bluetooth, tlf, bmw online -Bi xenon lykter -Alcantara sportseter -Børsta stål interiør lister -Ryggesensor forran og bak på skjerm -Regnsensor -DBC, ESP ++ Full utstyrliste kan skaffes om nødvendig.. Er det noe spørsmål osv er det bare å ta kontakt via TLF eller mail, da jeg er lite aktiv på siden her lenger.. Pris tenkte jeg rundt 290.000,- Kom gjerne med tilbud, eventuelt med billig innbyttebil. Venligst hilsen Michael Ulstein Ellefsen Tlf 95005096 Mail m.ellefsen@live.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå