gåpning Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg og få tak i TÜV papirer på senkesettet som sitter på min e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansuno Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 http://www.h-r.com/bin/31003a.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gåpning Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even8 Skrevet Desember 6, 2018 Share Skrevet Desember 6, 2018 Heisann, jeg skal ha bilen på EU, og jeg trenger Tuv papirer, er det noen som kan hjelpe? Tusen takk på forhånd! Jeg har kun en controll kort fra H&R med kontroll nr 0034 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Desember 6, 2018 Share Skrevet Desember 6, 2018 1 time siden, Even8 skrev: Heisann, jeg skal ha bilen på EU, og jeg trenger Tuv papirer, er det noen som kan hjelpe? Tusen takk på forhånd! Jeg har kun en controll kort fra H&R med kontroll nr 0034 Det skal stå i vognkort, det hjelper ikke med TüV papirer på EU-kontroll om det ikke står i vognkortet. Og for å finne rett papirer må du lese av nummeret på fjærer. (de skal være leselige, for godkjenning og kontroll) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå