Oleedvard Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Ønsker å kjøpe en BMW e34 sedan eller stv, haster veldig, oppkjøring om en ukes tid så skulle hatt en bil,518 er ikke av int! Er bilen rustskadd i kanaler og under er det ingenting jeg vil ha.HELST EU-GODKJENT OG MANUELLRING eller send melding på 99120716. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kliffen Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Hei! Har ett par gamle E34er som jeg faser ut nå. En av de er en 1994 525iX manuell touring som jeg skal eu-godkjenne å selge, kunne det vært av interesse? Gått langt og er ikke rustfri men fikk ingen merknad om rust ved forkontrollen i Mai. Kan også bytte kanalene for en billig penge om du vil ha helt rustfrie kanaler. Ellers mye småpirk kosmetisk men knallgod mekanisk og helt drøm å kjøre. 12 som den står eller 20 ferdig EU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleedvard Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Hei! Har ett par gamle E34er som jeg faser ut nå. En av de er en 1994 525iX manuell touring som jeg skal eu-godkjenne å selge, kunne det vært av interesse? Gått langt og er ikke rustfri men fikk ingen merknad om rust ved forkontrollen i Mai. Kan også bytte kanalene for en billig penge om du vil ha helt rustfrie kanaler. Ellers mye småpirk kosmetisk men knallgod mekanisk og helt drøm å kjøre. 12 som den står eller 20 ferdig EU Bilder av bilen og av kanaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå