2000Touring Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Noen som har en havarert M44B19 (eller bare har en sliten en liggende? Trenger de utenpåliggende komponentene. Hjerne, ledningsnett, luftmassemåler er hva jeg i 1. omgang trenger... En hel motor som er havarert er kanskje det aller beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Da har jeg fått tak i ledningsnett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Luftmassemåler har jeg hvertfall men har ikke fått sett etter ecuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Fått tak i luftmassemåler og hjerne. Ser nå at jeg mangler en luftfilterboks som tilhører Z3 med M44B19-motor, og fremre eksos/katalysator tilhørende Z3 med M44B19(usikker på hva som er forskjellen på katalysatoren på M44B19 kontra M43B18) Om noen har dette så er jeg interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå