tobias-e36cab Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om prosjektet mitt. Bilen er en Diamantsvart e36 med en lat m40b18 motor. Kjøpte den for en latterlig billig penge rundt april, og har fått gjort litt siden det. Planen er enten å få inn en 6'er, eller en is motor med turbo. (Hvis ikke noen på forumet her har en ferdig sveiset m40 turbomanifold?) Har gjort mere utseendemessig enn motormessig hittil. Fått skodd den med Rondell D58 10x18 255/35 bak og 8,5x18 225/40 foran. Panser-bh Dypt ratt fra GS FenderFlares Gule lykter m.m Håper jeg får noen positive tilbakemeldinger hvertfall, hehe Og hvis noen har en m42 elle m50 motor liggende, så send meg gjerne en melding! (Trenger også lister på alle fire dører) Et par dager etter jeg hentet den, kun fått på nye felger Fått litt stickerbombing og Rondeller Slik ser den ut idag Lowandslow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Fett med rondell på lav e36 skal du bytte til m-tech frontfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 synes original fangeren er fetere enn mtech fangeren på e36, sikkert fordi at ALLE som har e36 kjører med mtech. liker stilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias-e36cab Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Har vurdert m fanger. Men syntes liksom at den originale fangeren bevarer litt av sjarmen, pluss at det er overdrevent mange som har m fanger. Gidder ikke være lik alle andre ronnigoon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå