Norbech Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Ønsker å kjøpe: Alipna front leppe til E38 (Delenr 4100696) Høyre grøftlys i bra stand Bakrute senker Stereomodul for å få aux,bluetooth,usb osv Blank sorte nyrer Eksosavdekninger høyre og venstre (Delenr 5100675 og 5100676) org.speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norbech Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Alpina frontleppe er skaffet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian.godal Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Har ett par grøtelys som er helt ny. Men di er uorginale fra ebay. Så kvaliteten er som så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian.godal Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Grøftlys* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norbech Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Send meg en PM med bilder og info om kvaliteten + Pris Stian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norbech Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Etter prøvemontering av alpina front leppe så må jeg ha ny... Den glassfiber kopien jeg prøvde var så elendig passform at det ikke er vits å tilpasse den. Så ALPINA FRONT LEPPE ØNSKES !!! Helst en som er prøvemontert og har bra passform! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian.godal Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Har prøve montert di 1 gang. Å da så di ikke så verst ut. Men har du di lokka til orginal lysa. Var dårlig kvalitet på di jeg har. Du får komme med ett bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian.godal Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Det havna her ja^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norbech Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Sent svar,men de grøftlysa er feil til min har diesel bil,mao lysene er mindre i bredden ;p Nye glass og ny org.alpina leppe er handlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Har du bilder av alpina-leppa? lurer også på hvor du bestilte fra, pris og hvordan passformen var. Litt mye spm., hehe men har så lyst på det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå