svemal Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Hei. Spurde for ei stund sida om noken hadde vinterfelger til e36, men var ikkje så mykje respons. Prøver derfor igjen, sida vinteren begynner å nærme seg - Trenger 4 stykk vinterfelger (Trenger ikkje være med dekk, ettersom eg sikkert kjøper nye uansett...) - Felgene må være smale! Skal ha smale dekk som graver seg godt ned i isen og snøen. - Ser for meg felger som passer dekk i 175 eller 185 breie. (Felger som er 6" breie?) - Bryr meg ikkje om utseende på felgene. Bur i Hordaland. Går fint å hente felger i bergens/stord område, men bur du langt vekke bør de kunne sendest. Kort og greit: Billige OK vinterfelger som er smale og passer e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Har ett sett med m5 replica felger med et25 trur eg, er 7 eller 7.5 brei. Står på vinterdekk med ca 7mm mønster. Holder til 40 min fra bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svemal Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 7" blir for brei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå