knoskar Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Hei, skal selge cabrioleten min fordi jeg har gått innkjøp av ett nytt prosjekt ! De er en 318i som har gått litt over 235 000 km! EU godkjent til 2016! Bilen starter hverdag.. Følger ikkje med Ac Schnitzer felgene mine og BC racing coiloverene. Den er godkjent senket med H&R senkesett.. Ønsket pris 30-40k... Står i Vestnes, Møre og Romsdal! Ramser opp noe av de som jeg husker på i farten: Bremseskiver og klosser framme og bak. Nye blinklys framme og på sidene. Byttet ut baklysene. M3 kopi fanger framme og orginal M3 bak. M-tech sidelister. M3 speil. M3 Vader El.justerbar seter med varme. Sandblåst bakstillingen, grunnet med 2K epoxy og svart maling. Powerflex i hele bakstillingen. Nye bremseskjold bak og har nye liggende til fremme. Ny bakluke pakning. Dørtrekk. Lyd isolert i dører og bagasjerom. Hardtop og vindskjerm Nye framskjermer. M-tech ratt, girkule med ///M sting på mansjettene. Midtarmlene. Tråd på bilen ifra bimmers http://bimmers.no/topic/757671-knuts-e36-cabriolet-acs-type-1-bc-coilovers-ferdig-lakket-bilder/ Har bare disse bildene av bilen.. Legger ut bilder av felgene som følger med også.. Endestussen har blitt byttet om til 2 doble ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet November 20, 2014 Forfatter Share Skrevet November 20, 2014 Fortsatt til salgs ! Bud over 25k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvindoz Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Fortsatt til salgs ! Bud over 25k hei! kansje ett skudd i mørket, men om du har den enda, er jeg interresert i å kjøpe hardtopen om den er til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Bjørkedal Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå