e34skillz Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Hei. jeg kjøpte en e34 535i 92mod i god tro, men det var litt mer enn øyet kunne avdekke, slik pleier det som regel å være. Men ikke alltid så ille at man vurderer å handle delebil, men skit au. Vil sette den i god stand igjen. Så hvis noen har en mer eller mindre komplett 535i delebil til salgs , helst på østlandet da det er enklest mtp henting/frakt. Bor på Kongsberg btw. Skrik ut hvis du vet om noen som har en slik delebil stående. Deler som må være i god stand for at jeg skal handle er følgende: 1* Original bunnpanne, pakning blir byttet uansett. 2* Progressiv styresnekke i god stand, uten merkbar dødgang eller lignede. 3* Høyre Bakskjerm i god stand, eller er dette mulig å handle ifra Veng.no kanskje? 4* Lås system i god stand. Mvh. Amund.T. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonerud Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 hei tror jeg har det meste av hva du trenger ring 91563016 for mere info e34skillz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå