thor.akarlsen44@gmail.com Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Hei! Jeg har gått til anskaffelse av min første BMW, en 735iA 1991 modell. Det jeg synes mangler i denne bilen er dog aircondition, jeg lurer derfor på hvordan det er å ettermontere, er ledningsnett klart? må jeg ut med dashbordet? osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor.akarlsen44@gmail.com Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 Ingen som vet dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Jeg undersøkte mulighetene for ettermontering av aircondition når jeg hadde E34 525tds, men det var alt for mye arbeid til at jeg ville begynne på det. Hovedledningsnettet til bilen er nok likt både med og uten aircondition, mener å huske det var det på E34 i alle fall. Beste løsningen er å få tak i en delebil med original aircondition, og flytte alt over fra den. Men vær forberedt, det er MYE jobb. E34 og E32 er ganske like biler, så finner du en veiledning til E34, er det nok ganske likt på E32 også. Lykke til, om du finner ut at du skal gjøre det. Og lag gjerne en detaljert DIY når/hvis du er i gang. Det kan hjelpe andre som vil gå på et lignende prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor.akarlsen44@gmail.com Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Takker for svar! Ja jeg regnet med det kunne bli litt mye arbeid, har ikke mulighet for å skaffe noen delebil, så må i så fall ordne en deal på en bilretur. Har prøvd å finne litt info, men det var ikke så lett (for min del i alle fall). Men varmeelementet er likt, men jeg er redd det er forskjellige servoer osv. som mangler kontra aircon versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå