Gå til innhold

Preface m20 325 i ferdig vasket og glassblåst, i deler selges

jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Har liggende en m20 325i i deler , alle deler ferdig vasket og utvendige deler er glassblåst og ser nye ut :) motoren er 1986 mod. Meningen var å godkjenne bilen min med denne motoren, men siden den er ifra 1986 og bilen er ifra 1988 så kan jeg ikke bruke den. ( fant ut dette nettopp. ) fordelen med å kjøpe motor i deler er ar man kan se tilstand på motor siden den er demontert. Slipesett og nye pakninger må kjøpes. Og evt lagre til veiv og råder pluss stempelringer.

2000kr . Billig for en 325. Prisen er udiskutabel. Denne kan også bygges om til facelift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Du får evt ta deg av logistikken så kan jeg evt få overlevert til sjåfør. Jeg ble litt usikker på om det kan være en facelift motor så jeg vil også få sjekket det de nærmeste dagene. Har sammenliknet rammelager osv og det ser likt ut som på facelift motoren. Men tlf er uansett 41466141

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må det bli etter kl 1900 . Og han bør helst komme til jessheim om det skal bii noe av i dag. Og jeg ønsker selvsagt penger i bytte samtidig som motoren blir overgitt. Vi kan ta resten av samtalen på sms eller PM om det går greit .

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...