tommyhk Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 hei jeg har ett stort problem med min bmw 320ia den går på alt for høyt turtall ved kickdown på pedalen den går langt over 7 så virker som om det ikke er turtalsperre eller noe annet seriøst galt med den når den overstiger 7 000 omr så er det ikke noe kraft å hente har ikke turt å la det stå sånn lenge så ved ikke om det kommer kraft ettervert men er alikevell kjederlig da jeg har hørt at motor kan sjære seg ved alt for høyt turtall alle svar blir takket for å sjekket opp takk på forhånt mvh tommy har også funnet en lør slange med noe greier på¨i motorrom vet om om den skal være løs eller hva det er for noe kanskje dere kan hjelpe meg å finne ut hva det er å om den skal være løs eller ikke å evt hvor den skal stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyhk Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyhk Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå