Andreas1448 Skrevet August 25, 2014 Skrevet August 25, 2014 Vurderer salg av God bilen! Meget god stand. 2002 model registrert 2003. 144.00Km Full Mpakke Harman Kardon Navi Alcantara Avtagbart Hengerfeste Coilovers CLS Carbon Bakluke 19" Solskjerming fin i lakken Masse utstyr++ Alt av slitedeler er tatt godt hand om, og alt i orginal deler selvfølgelig. (Bortsett fra Coilovers) Bud Mottas
Rayen Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Hvilken farge er dette ? og hva pris tenker du deg ca ?
Andreas1448 Skrevet August 27, 2014 Forfatter Skrevet August 27, 2014 Fargen har jeg ikke i hodet, men går an å få sjekket det opp I forhold til Finn.no er det jo veldig høye Optimistiske priser når man kommer til denne typen med riktig utstyr etc, men jeg kommer til å legge ut for 135.000Kr. Kommer til å lage en annonse på finn. Men som det står er jeg åpen for Bud Kan nevne det at jeg har hatt en runde med utskifting av foringer/ledd og slike nødvendige slitedeler som man burde som regel bytte på E46 etter litt kilometer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå