Stene89 Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 God dag folkens! Kort om letingen og kjøpet. Etter mye diskusjoner med fruen i huset, så ble det omsider en ny bmw i hus. Vi var innom mange rare biler (hu var), som kunne passe fint til barnesete og vogn. jeg dro frem en snikende sjarm over lengre tid, hvor jeg dro frem mine ynkelige argumenter om hvor bra en bmw er i forhold til ditten og datten. Samtidig som jeg måtte omtrent stave for henne at det er ganske ålreit å fise rundt i en bil som faktisk ser bra ut også, i motsetning til en gammel C-klasse av en mercedes vi har. Dog kun gått 119.000 men det er en annen historie. Hu satte seg noen krav om vi skulle finne en sammen, det samme kan dere tru jeg gjorde! Hennes krav lyder som følger: -Bilen skal være sort. -Rattet skal være tykt. -Den skal ikke bære preg av å være gammel og hengslette. -Den skal få meg til å føle at jeg vil rydde i bilen hver dag. For meg var valget umiddelbart klart. For at jeg skulle få mine gjemte krav igjennom(uten at jeg har sagt til henne hva disse var) trumfet jeg igjennom at SORT bil var ytterst vanskelig å finne om dagen, ihvertfall med lav kmstand. Så jeg vridde om inne i hode hennes på at TITANIUM SILVER var en an de vanligste fargene, og dermed hakket billigere å få has på med en grei kmstand. Med ett vagt "Ja, greit vi kan dra å se på en i den fargen" fra henne, jublet jeg høyt innvendig. For jeg hadde jo allerede funnet bilen jeg skulle ha for lenge siden. Måtte bare litt ynking og farge manipulasjon til! Det er forsåvidt slik jenter opererer. Vi dro å så på bilen, å fruen smeltet totalt... PÅ GRUNN AV EN TING! Isofix til barnesetet.. Takk for den. Jeg fikk meg bil med det utstyret jeg hadde ønsket meg! 320DTMsport Litt om bilen: Individual Shadowline Komplett M-Pakke både innvendig og utvendig. Alcantara sportstoler Panorama soltak, som gir den lille piffen på grå dager. +++ Noen ting sitter jo igjen fra mine gamle dager når det kommer til å eie en BMW. Dette liker forøvrig ikke fruen så godt, men shitau! Planen før neste sommer er: Felgbytte - Ser for meg CSL felger, gir blanke i om det er ekte eller replica. Så har du noen du skal selge, send meg en pm! Ja det var tydeligvis de planene jeg hadde for øyeblikket. Her må det nemlig gjøres i det små, så fruen ikke får helt hetta. Hu har en fobi mot endringer på bil. Ja vi ble sammen i min værste tid, da jeg hadde en greie for E30, og smugkjøpte karrosseri i Sverige bla, bak hennes rygg! Å det sier vel sitt! Regner med at jeg ikke er alene i den båten der. Kommer noen flere bilder etterhvert, av litt interiør og generelt bilens stand. Jeg er super fornøyd hvertfall, og kom gjerne med litt innslag på ideer angående felger. -M.Stene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå