EspenHansen Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Noen som har liggende et datasprut til 4cyl? Trenger noe billig og greit til en e36 318is! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansuno Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Har et wolf 3d v4+ sprut du kan få kjøpe om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHansen Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Hvor mye er det du tenkte deg for det? Fungerer sprutet bra? Er det noen ulemper med det, og er det lett å koble og mappe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansuno Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Jeg har brukt kabelmatta til det. Så tenkt 4-5000kr for det! Det er å få kjøpt nye kontakter, så kan du evt lage overgang så du kan plugge det rett i orginal nettet f.eks. Jeg og en kamerat hadde problemer med å forstå hvordan det er å få programert det så jeg valgte å bytte til et sprut som han kjente til. Men tror fortsatt ikke det er noe problem å få det mapet bare du har noen som kan og forstår det bedre enn meg/oss! Det er ellers nytt og ubrukt! Kun vært koblet til strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHansen Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 okei, skal tenke litt på det og høre med en kompis av meg så gir jeg tilbakemelding så snart som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansuno Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Helt i orden! Følger med koblingskjema, datakabel og software også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå