Aleks Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Har noen felger eg pusset opp i vinter som eg tenkte å selge.. Bak er de 18x10 ET17 (må valse på 3 serie)Foran er de 18x8,5 husker ikke innpress, men ligger kant i kant med skjermen foran på 3 serie..Dekk bak er 225/30/18 Dekk foran er 215/35/18.Felgene er rund og fin, uten kast eller vibrasjoner.De er lakket i Ford Focus ST "electric orange" noe som er enkelt å gjøre om på siden de er tredelt.. Legger ved noen bilder. Ellers kan dere se de i prosjektråden min her : http://bimmers.no/topic/786931-aleks-e46-prosjekt/ps: på bildene så er det 225/40/18 bak, og ser derfor ut som litt "ballongdekk"10.000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Ute etter rent salg? Har 1 sett som vurderes å bytte før neste sommer. 2 stk 9.5x19 (concave effekt) og 2 stk 8.5x19 med gode pirelli GT dekk. Eneste som er litt synd er at det trengs valsing uansett, på dine altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Var egentlig ute etter rent salg ja.. men har nå bestemt meg for å beholde de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå