Pherol Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Heisann. Kjøpt min første BMW og det ble en 316TI (E46) 2002 mod.Jada jeg veit det er litt halveis konebil med pusete motor, men som sagt, første BMW og delvis pendlerbil . Har ett par spørsmål i denne sammenhengen, kan hende jeg har postet feil og egentlig skal i "teknisk" delen, men hovedspørsmålet går på eksteriør - front. Jeg er også helt grønn på bil, så hadde satt pris på at eventuelle svar blir skrevet på mitt nivå så jeg forstår hva du/dere sier! Da fyrer jeg løs:Fronten til 316TI ser ganske... elendig ut. Lurer derfor på om det er mulig bytte ut hele fronten med panser, lykter og fanger fra en 320 E46? Vil dette passe rett på, eller er det mye jobb å tilpasse? Neste jeg lurer på er om det stemmer at reg.kjede ikke trengs å byttes ut før 200k-300k? Deretter kommer ett spørsmål om ryggesensor. Denne piper konstant etter jeg setter bilen i revers. Tar jeg den ut i fri og deretter tilbake i revers så slutter den å pipe, men registrerer heller ikke noe bak bilen (testet). Hva kan dette komme av? Har lagt merke til at det er ett hvitt belegg på den ene sensoren, men får det ikke løs med fingeren eller whitesprit, tør ikke skrape med kniv akkurat i frykt for å ødelegge sensoren totalt (hvis den ikke allerede er det). Siste spørsmål går på håndbrekket. Dette er sykelig svakt. Det tar bittelitt helt på toppen, men ikke nok til å parkere i bakke + at jeg må dra det opp med begge hender... Hvordan går jeg frem for å stramme brekkwire? Ser frem til svar! Hvis denne er postet feil så er det bare å flytte den til teknisk eller hvorhen den hører hjemme!-Pherol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå