fuel2go Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Hei! Noen som kan litt tysk og kan finne ut hvor mye disse fjærene senker på en E46 320i Coupe. Hvor mye senk anbefaler dere? Skal være bruklig om vinteren også. Bilen min har sportsunderstell, vil jeg merke forskjell om jeg kjøper for eks disse Supersport fjærene?
lierbimmer Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 disse bilene er lave fra frabrikk i forhold til mange andre modeller. å senke disse mer enn 25-30 bak og 40 foran tilsvarer subbing over fartsdumper, bratte bakker/oppkjørsler og parkeringshus. kjørte selv med bilstein b12 og nå med bilstein b16. de står i øverste anbefalte posisjon og jeg misstenker subbing til vinteren.
fuel2go Skrevet September 1, 2014 Forfatter Skrevet September 1, 2014 disse bilene er lave fra frabrikk i forhold til mange andre modeller. å senke disse mer enn 25-30 bak og 40 foran tilsvarer subbing over fartsdumper, bratte bakker/oppkjørsler og parkeringshus. kjørte selv med bilstein b12 og nå med bilstein b16. de står i øverste anbefalte posisjon og jeg misstenker subbing til vinteren. Takk for svar! Har nå kjøpt de så spent og se hvor lavt det blir. Håper det skal gå bra !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå