EndreM Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Jeg kunne tenkt meg disse, eller eventuelt noen andre. Helst i Bergen, men åpen for forslag. Se gjerne trådene mine, om noen er interessert i noe av det jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samler Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Har 4 slike liggende, hvorav 3 med nokså slitte men brukbare dekk, og en uten dekk. Har også det fjerde dekket men det er montert på en stålfelg, kan bytte over hvis aktuelt. Holder til i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Jeg har dekk, trenger evt bare felgene. Kan du sende meg bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samler Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Jeg har dekk, trenger evt bare felgene. Kan du sende meg bilder? Skal få tatt noen bilder, men inntil videre kan jeg bare si at felgene er i meget god stand, både rent teknisk og utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samler Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Her kommer bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå