BTK-530 Skrevet September 2, 2014 Skrevet September 2, 2014 Heisann og goddag folkens. Sitter nå og prøver å besinne meg litt over utelatt arbeid og tanken på at det skjer ikke meg... Da motoren gikk noe uryddig her for et par uker siden, valgte jeg å ta av innsuget for å se om jeg fant noe feil. Joda. En Swirflaps borte på sylinder 6. 2 andre løse og 2 uvirksomme i halvåpen stilling. Har nå tatt av toppen og fikk vedlagte bilder av stempel og sylindertopp til skue. Selve flapsen kom rekende på ei fjøl ut av toppen fra hullet til en av innsugsventilene da jeg snudde toppen. Men det er noe annet som har gjort en jobb nedi der... Skrue eller noe som har hatt det noe turbulent.. Hva mener dere om skadene som er blitt påført topp og stempel... En god del masse hakk..... så; Bytte stempel og topp?? Plane topp?? What to do..?? Tar gjerne imot innspill med stoor takk!! Mvh Bjørn. Og en anbefaling, som mange andre har kommet med... Ta dere jobben og få swirlflapsa vekk... Helt kurant jobb i forhold til å må ta av toppen. Jeg lover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå