Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med 235/35-20 foran på min subber det litt foran hjulet i innerskjermen i sving , men merkelig nok hører jeg det bare når jeg rygger...

Skrevet

Kjører 245/35-20 og 275/30-20. Pga 10.5" bakfelg så må jeg få det innenfor skjermen. foran toucher borti den klumpen som sideview camera sitter i. Men ikke noe mer. Kjørt i flere mnd nå. Godt som gull.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Jeg tenkte å kjøre samme setup som deg på en 9x20 og 10x20. De fleste anbefaler 245/30/20 foran og 285/25/20 bak, men for meg så blir det for lite profil.. De lurte på om jeg har sett 245/35/20 på en 4-serie enda, så derfor jeg spør :)

Med 235/35-20 foran på min subber det litt foran hjulet i innerskjermen i sving , men merkelig nok hører jeg det bare når jeg rygger...

Uff da.. Jeg tenkte å kjøre 245/35/20 foran på min. Hvis 235/35/20 subber, så gjør nok 245/35/20 det også? Og da har du ikke noe senk engang.. Hvordan skal dette gå... haha

Skrevet

Min subber bare når jeg rygger også. All gummi i forstilling gir etter vettu. Og spesielt når man har sving.

Skrevet

Min subber bare når jeg rygger også. All gummi i forstilling gir etter vettu. Og spesielt når man har sving.

Er det kun ved full sving eller uansett sving? Jeg skulle gjerne sett på din, men tenkte å bestille allerede imorgen :D

Skrevet

Nja. Spørs litt hvordan det flexer. Men kanten av dekket treffer så vidt den ruglete delen foran hjulet i innerskjerm. Men en varme pistol fikser også en del

Skrevet

Trodde du hadde fått på avantgarde allerede. 9x20 med 245/35-20. Og 10.5x20 med 275/30-20. Går ihvertfall. Litt subbing foran kan jeg leve med. Varmepistol fikset resten. Og min er senket i tillegg. Skal man safe så fungerer både 235/35 og 245/30

Skrevet

At det er foringer som gir litt etter kan nok stemme! Opplever det mest når jeg rygger oppover en helling, men hører ingen ting når det er helt flatt :) er bare den ruglete delen den treffer hos meg også

Skrevet

Trodde du hadde fått på avantgarde allerede. 9x20 med 245/35-20. Og 10.5x20 med 275/30-20. Går ihvertfall. Litt subbing foran kan jeg leve med. Varmepistol fikset resten. Og min er senket i tillegg. Skal man safe så fungerer både 235/35 og 245/30

Jo, jeg kjøpte mine AG brukt og de er på bilen :) Sikler etter noe annet allerede...

Skrevet

Jeg er ikke sikker helt enda. Vant ett gavekort på Dekk 1 til verdi av 5000 kr som jeg kan bruke også. Noe dyrere enn AG hvertfall. Sett litt på Vossen og Stance :) Kanskje CVT passer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...