Bondok Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Heisann Idag kjøpte jeg nye senkefjærer bak til e36n min og byttet dem, siden dekka subba litt i hjulbuen med forrige fjærer. Etter jeg hadde bytta og kjørt litt så la jeg merke til at bilen var nesten 2cm lavere på høyresiden en ved venstresiden. Fjærene jeg bytta til er helt nye.Hva kommer dette av og hva må gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bondok Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Forran eller bak? Begge deler? Mine første tanker er enten at fjærene er feilprodusert, knukket, glemt gummi bak eller montert feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bondok Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 dette er bak på bilen, Kan hende at fjærene er feilprodusert, uten at jeg helt vet hvordan, tips til hvordan jeg finner ut av det? eventuelt måler dem mot hverandre? fjæra er ikke knukket, i og med at den er helt ny og kjørt med max 1time. Har heller ikke glemt gummien på den, men kan hende den er ganske slitt så bilen synker litt, så har derfor bestilt nye og får de imorgen. Tror ikke de skal være feil montert, men skal ta en titt på det igjen imorgen da jeg bytter ut gummien. Har også hørt noen nevne at det kan være gåen demper, har ikke noen andre indikasjoner på det, men skal ta en liten titt på den imorgen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Bytt fjær fra side til side. Flytter da problemet seg sammtidig, er det fjæra sin skyld. En fjær kan være knukket selvom du har kjørt lite, hvis den er feilprodusert / fått skade under, eller etter produksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Prøv å gynge bilen i hvert hjørne,fortsetter den å gynge når du slipper er demper defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå