skaugen Skrevet September 3, 2014 Skrevet September 3, 2014 Hei, Lurer på om noen vet om en datasprut som kan håndtere det dobblevanos systemet med 2x 4ventiler som sitter på s62 motoren. Her er det sånn jeg har forstått det 2 ventiler per kam, da en til å "advance" og en til å "retarde". Har sett på Megasquirt 3 som en god kandidat, men da må jeg selv konfigurere en microprossor til å kontrolere den "split range" funksjonen som dette vanos systemet har. Og ville helst vært foruten dette hvis det er en lett løsning. Takker for alle svar, innspill og forslag. Og om noen har forsket litt på dette systemet så taes all informasjon godt imot.
Magnus_bmw Skrevet September 3, 2014 Skrevet September 3, 2014 Dette skal maxxecu greie, send de en mail Sent fra min C6603 via Tapatalk
skaugen Skrevet September 3, 2014 Forfatter Skrevet September 3, 2014 Hmm kan se ut som om den Maxecu-en har for lite I/O's, da det er påtenkt å bygge twin turbo S62, men skal sende en mail å høre
Magnus_bmw Skrevet September 3, 2014 Skrevet September 3, 2014 Ja, men de har denne da http://www.maxxtuning.se/produkter/motorstyrning-elektronik/maxxecu-moduler/maxxecu-utgangsmodul se hva det står i beskrivelsen til den
FritzP Skrevet September 3, 2014 Skrevet September 3, 2014 Hvorfor vil du ikke kjøre med den original MSS52 motorstyringen?
skaugen Skrevet September 3, 2014 Forfatter Skrevet September 3, 2014 Har du en kode beskrivelse så vil jeg gjerne gjøre det, men har ikke klart å finne noe god dokumentasjon på koden. også har jeg hørt at det kun er mulig å flashe et visst antall ganger før hele motorstyringen "låser" seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå