Coretrax Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Heisann tenkte å skaffe komplett M5 karosseri E60, og flytte over alt anna fra 525D min, til senere evt sette in resten av m5 (Motor,etc) Hvordan er dette å godkjenne tenkte å kjøpe Deler egentlig (fangere, Speil. etc, men tenkte at heller et helt karosseri er vel lettere å sette komplett over mtp Tilpassning av fangere eller er dette bare bortkasta tid ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Uten spesefik erfaring fra ombygging av e60 (uten motor??) så høres det ut i mine ører at du er inne på noe i siste settning og at det ville blitt min konklusjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Uten spesefik erfaring fra ombygging av e60 (uten motor??) så høres det ut i mine ører at du er inne på noe i siste settning og at det ville blitt min konklusjon kan hende det ja får håpe de delene fra m5n ikke er for dyre å få fra Tyskland eller sverige, får Pris liste på deler i morgen eller Fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå