jan magnus Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 (endret) Har en m20b25 preface 86mod med tilhørende turbo oppsett stående. Stikkord på deler som er utover org deler: *balansert veiv *ppf grenrør *hks wastegate *cat stempler *comp billet turbo (NY) *justerbart kamdrev Motoren må settes sammen og intercooler komplett med rør og silikonslanger følger med. Selges for småpenger 15.000!! Gibort pris, deler for godt over 20.000 her. Men må kvitte meg med det. Motoren er norsk også. Har 6stk presicion turbo 550cc dyser liggende , men de følger i utgangspunktet ikke med. Men med disse så klarer man fint 450hk. Har selv bremset motoren min med samme opsett til 450hk på E85. Pakningssett til bunn og slipesett til topp kan også følge med mot 1000kr ekstra. løp og kjøp. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Endret September 16, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veggar95 Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 hvor mye vil du ha for alt bortsett fra motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Siden det har vært litt laber stemning så kan jeg gi fra meg alt for 10.000 men da vil jeg beholde dysene selv. Det er nesten for billig. Kommer til å trekke salget snart om ingen kjøper. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Hva skal du ha for bare turbo? og bare dyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Ser at jeg har vært litt sløv på å stenge tråden. Det er ikke lenger til salgs desverre. Ingen vil gi det jeg vil ha så da legger jeg det på hylla/bygger dette sammen igjen slik det var så intil videre er ikke noe av dette for salg lenger :/ Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå