dud3s0n Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Har en 1986 M535 ståenes på bukker helt nedskrudd. Har tatt mye bilder fra sveising rundt rammenr med tanke på billtilsyn og mistanke om bytte. Karosseri: Har påbegynt rustsveising og er ferdig med det verste. -Tårn foran - hjulbuer foran i bakkant -jekkfester foran -dørk bak v. side -dørk h. foran. -traversfe v. bak/innside kanal. +diverse i torpedovegg og hjulbuer. må sveises: Nytt rammeverk under frontrute(ferdig tilpasset) noe sveis på bakplate Overgang av kanaler h traversfeste(sprukket i topp) ramme under baksete småhull rundt om. Har nye framskjermer, ramme rundt frontrute, forsterkninger innerskjermer foran, innerkanaler helt bak. bilstein dempere har ett par kasser med nye deler Rimelig komplett M-tech med nye hjulbuelister og fester. Shadowline baklykter Mener jeg har shadowline lister til bilen Strøken sort sportskinn uten hull og rifter.. eneste minuset er att det er skjert hull for høytalere i m5 dørtrekkene foran. M ratt Motor og gir. Har pulverlakkert understellet, men ikke satt det sammen, der har jeg også handlet inn det meste av deler for og sette sammen understell og få den på hjul igjen. så alt i alt en nåkså komplett m535. sikkert mye jeg har glemt, men er bare og spørre. Bilen selges først og fremst komplett, men om jeg får kjøper på karosseri kan jeg selge i deler. Holder til i RAUMA, Møre og romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Si ifra OM denne selges i deler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoatran9 Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 kom med bud.. har ingen pris men folk flest vet hva delene er verd hver for seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Kvilhaug Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 si ifra om du vill selge setene for ein grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaipi Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Regner med du har en minstepris i bakhodet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianlande Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Byr 10000 for seta å henta dei i helga icemanM5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brørsbakken Skrevet November 17, 2017 Share Skrevet November 17, 2017 Hei. Du har ikke instrument til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå