Bjanne Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Som topic sier vurderer jeg å selge et rullende karosseri jeg har stående for å gjøre plass til andre prosjekter. Dette er en 2000 modell 318 registrert i norge i august 2004 så det er reg 10 år i norge. det har monoblock på asc knappen og sekundærluftpumpe allerede koblet opp. dette er den mest ideelle bilen å bruke for ombygging til M3 når det kommer til oppkobling av utstyr. Det er digitalt klima anlegg i bilen også. Inkl i karosseri er: Koffertlokk, Framskjermer, Komplett forstilling fra 318 med tannstang osv koblet opp. alt inne i bilen utenom seter og dørtrekk. 320 Bakstilling uten diff. Jeg har M3 bakskjermer liggende som kan følge med mot tillegg i pris. Her har du muligheten til å bygge deg en billig M3 coupe. Utropspris er 40 000,- Send PM da jeg ikke sjekker trådene jeg har lagt ut så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Jeg har Forresten komplett 320 motor liggende og bakstilling til dette så denne kan evt bygges om til 320. har også stoff interiør liggende så kan bli komplett bil ut av dette hvis noen skulle ville det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå