magzor Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Hei, har en 528ia 96'mod med 268tusen på telleren. Bilen har forøvrig mulig sprekk i toppen (ikke trykktestet) og sliter litt. Bilen er oxford green, maskinpolert, våtslipet, rustbehandlet, flekklakkert og skinnbehandlet av meg (driver med dette), men har skjønnhetsflekker og rust (var ikke polert/vedlikeholdt før min eie). Bilen har en god del deler som kan tas ut og brukes, eller trykktestes og bytte topp. Står i Tromsø, ta kontakt! Pris: 12-15 tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzor Skrevet September 21, 2014 Forfatter Share Skrevet September 21, 2014 Jeg legger ved et par bilder: Bilen har hvit eksos og litt lekkasje på kjølevæske, så det kan enten være toppakning eller topp som er gåen, noe rust ellers fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigs Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 8000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå