Breitling Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Eldre Acer laptop (ca 2007) med Windows XP SP2 Er installert DIS/TIS via VMWare, INPA, NCS og Carsoft. OBD1 med overgang til ODB2 følger med, samt USB-kabler.Egen kabel til Carsoft (denne trenger en RS232 til USB-adapter, har rota min bort). DIS, INPA og Carsoft fungerer utmerket, NCS har jeg ikke fått prøvd, i og med at dette programmet bruker samme bakgrunnssytem for å kommunisere med bilen. Installeringsplater for DIS, INPA, NCS følger med. Kjøper må selv vurdere om han/hun har datakunnskaper nok til å kjøre virtulle systemer. Jeg blir ikke å ha noe form for support av dette etter det er solgt. Legg inn bud. Min BMW er lagt ut for salg, så trenger ikke dette lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbekrølle Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Eldre Acer laptop (ca 2007) med Windows XP SP2 Er installert DIS/TIS via VMWare, INPA, NCS og Carsoft. OBD1 med overgang til ODB2 følger med, samt USB-kabler. Egen kabel til Carsoft (denne trenger en RS232 til USB-adapter, har rota min bort). DIS, INPA og Carsoft fungerer utmerket, NCS har jeg ikke fått prøvd, i og med at dette programmet bruker samme bakgrunnssytem for å kommunisere med bilen. Installeringsplater for DIS, INPA, NCS følger med. Kjøper må selv vurdere om han/hun har datakunnskaper nok til å kjøre virtulle systemer. Jeg blir ikke å ha noe form for support av dette etter det er solgt. Legg inn bud. Min BMW er lagt ut for salg, så trenger ikke dette lenger Bilder...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Skal få tatt noen bilder i morgen Sent from my wife using Telepathy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 PC specs: Acer travelmate 4233, 15.6", 120gb, 1gb ram, bt/wlan Sent from my wife using Telepathy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbekrølle Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 500kr...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Altfor lite. Da beholder jeg det heller i tilfelle jeg kjøper meg BMW igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbekrølle Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Nå nermer vi oss. Tenker å la den gå hvis budet er over 2000,- Dette er langt under kostpris, og da kommer oppsett i tillegg Sent from my wife using Telepathy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Alle de programmene kan lastes ned fra nettet, oppsettet og noen kr i kabler en betaler for her vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Alle har en mening om pris i salgsannonser på Bimmers ennå ja Hvis det er for dyrt kan en la være å kommentere, men for å svare på kommentaren din:Innkjøp av XP-maskin (kostet ikke all verden da den som sagt er noen år), Betalt for software som faktisk fungerer (til motsetning til mye at det som kan lastes ned), samt kabler og rimelig mye oppsett av virtuelt system Må heller ikke selge, så får jeg ikke prisantydning, så kan den heller ligge på hylla til jeg finner noen som er interessert i å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2015 opp igjen....ligger og tar plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå