Dieselmann Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Har kjøpt en 2000mod Bmw 320Da Touring som rep objekt som jeg skal gjøre i stand igjen. Mener fargen på den er Orient blue. Er ute H.framdør, H.bakdør, H.framskjerm og Panser. (deler bør vær rustfrie og uten alt for mye bulker) Kan og vær ute etter Framfanger(helst noe litt lik M.fanger) og bakfanger. Gi lyd hvis du har noe. Bor Nord i Hedmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Har en komplett frontfanger fra en 01 e46 touring . Med lister og tåkelys . Denne er sølv av farge . Fangeren ligger på Gjøvik . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselmann Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Takk for at du sier fra Rollerboy men har igrunn bestemt meg, tru jeg ska prøve å få tak i en litt annen en orginal frontfanger. Mere lik M3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Jeg har orginal mtech 2 frontfanger fra en sedan som selges. Den er carbonsort men må lakkeres. Mangler bare spredere ellers er den komplett. 2500,-. Kan hentes på Gjøvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Har dører i Østfold, sorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå