tobbis Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Er på jakt etter en bakpotte til min 325 da biltilsynet ikke likte Scorpion potta mi Må være orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr2i91 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Hei. Har en original bakre eksos til 325i E36 som jeg kjøpte ny fra GS i våres. Er kjørt knappe 8000km. Ser etter sporteksos til min, så om du er interessert så kunne vi byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr2i91 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Bytte er dessverre ikke aktuelt, da Scorpion potten blir montert igjen når den har vert på etterkontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr2i91 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Den er grei. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå