asv Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Min brors 98 520ia sedan har et snodig problem som tilsynelatende oppstod etter bytte av fjærer på bilen, der baksete og hattehylle ++ ble demontert for å komme til topplagerene bak. Null lyd i høytalerne. Sjekka alle sikringer og målt meg frem til at spilleren fungerer som den skal. Det er også prøvd med en annen spiller. Denne er ikke levert med original forsterker i bagasjen, ei heller cd-veksler. Hva kan føre til at all lyd bare forsvinner? Dette er snodig og jeg har aldri vært borti stereo der dette i det heletatt er en mulighet uten at headunit slutter å fungere... Jeg er rådløs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Stenrud Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Du har sjekka om spilleren fortsatt sender ut lyd? Hvis alle høyttalerne har slutta å fungere så må det jo nesten være spilleren :/ eller om noen har klipt over alle ledningene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Stenrud Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Sjekk om høytaleren fortsatt funker og prøv å følg ledningene og se om det er noe feil med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Fant et ca usynlig punkt der kabelen til ene høytaleren hadde havnet under en mutter og var klemt istykker. Så overledning av den lilla sorten var synderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå