Joakim Skalstad Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Hei og hopp..Har akkurat kjøpt meg Norges billigste (og derav mest slitne) 525TDS og trenger noen deler..Det jeg trenger er:- frontfanger m/spredere (M-kopi helst!)- 17/18" felger m/sommerdekk- vaieren fra panseråpner innvendig og ut til panseret- deksel på innsiden av bakluke, eventuelt komplett bakluke hvis noen har en billig!!Med tid og stunder kommer jeg nok på mer jeg trenger og finner sikkert nye feil og mangler daglig framover men hva kan man forvente av en bil som kostet 9000,-Jeg bor i Drammensregionen så er en fordel om de delene som må hentes ikke er år og dag unna, ting som kan sendes med posten kan være i hele landet!Husk at billig er bra på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexandernk Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Hei. Har et deksel til bakluke liggende sendt pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Har M-fanger forran pluss masse andre touring og sedan deler. Skinn,coilovers, luftbelger, understell. Ja egentlig det meste ! Pm om du trenger noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikE39 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Har noen 18" felger med nesten nye dekk. Vredestein 265-35:18 bak og 235-40:18 foran. Vet ikke hva du er ute etter da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå