chrisen Skrevet September 14, 2014 Skrevet September 14, 2014 Hei, på jakt etter senkefjærer til min F10 og handler enten fra Gs eller schmidmann. Evt andre anbefalinger? Har skrudd minst mulig på F10en og lurer på om dette er en garasjejobb eller verkstedsjobb? Har aldri gjort lignende før men har kompiser som er mekanikere som kan hjelpe. Fikk pris på jobben hos verksted på vel 5000kr ca inkl. hjulstillingskontroll. Noen som har erfaring med dette evt, DIY?
ArildJr Skrevet September 14, 2014 Skrevet September 14, 2014 Må si at prisen ikke er så gal da... Hjulstillingskontrollen må du jo ha og det blir jo fort litt jobb. Sjekka opp pris på hjulstillingskontroll bare selv og det var 1850.- på alle verkstedene jeg sjekka. Da blir jo det bare rett over 3k for jobben og det synes jeg er meget greit igrunnen
chrisen Skrevet September 14, 2014 Forfatter Skrevet September 14, 2014 Da må de nok ha vært rimeligere på hjulstilling der jeg sjekket, evt oppgitt priser uten moms. Fikk tilbud på 4t arb ano 985kr pluss hjulstilling til 1095,-
chrisen Skrevet September 14, 2014 Forfatter Skrevet September 14, 2014 Hvor mye senk tåler disse bilene før det bllir harry? Går liksom litt for M5 look med M5 felger ect.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå